Werken bij Koelstra

Atelier 49 Nederland bv is een onafhankelijk Nederlands familiebedrijf dat sinds 1967 succesvol is in het maken van kunststof babyverzorgingsproducten en deze wereldwijd exporteert. Onze producten zijn vooral bekend onder de merknamen bébé-jou, LUMA babycare, Koelstra en I am a Little Company. Met onze merken zijn wij marktleider in de Benelux en toonaangevend in Europa. Binnen onze vestiging in Staphorst werken 60 medewerkers. 


                                                                                                                                                         

Wij zijn op zoek naar een 

Kwaliteitsmedewerker

Als kwaliteitsmedewerker ben je accuraat en verantwoordelijk voor de kwaliteitscontrole op de inkomende en uitgaande producten. Het verhogen van de kwaliteit van de interne processen en procedures, waarbij preventie en verbetering sleutelwoorden zijn, zit in jouw DNA.

Wat ga je doen:

- Verantwoordelijk voor het opzetten, uitvoeren en handhaven van het kwaliteitsbeleid;
- Zorgen dat de gebruikte kwaliteitssystemen voldoen aan de geldende wet- en regelgeving en in lijn zijn met procedures binnen de organisatie;
- Zelfstandig verwerken van resultaten in kwaliteitsrapportages en signaleren van afwijkingen volgens gewenste normen of kwaliteitseisen;
- Het beperken van kwaliteitsafwijkingen met oog op continue verbeteren;
- Analyseren van in- en externe klachten, verbeterpunten opstellen en deze doorvoeren;
- Coördineren van interne en externe audits;
- Verstrekken van managementinformatie en adviseren van het MT.

Wat neem je mee:

- HBO werk- en denkniveau;
- Kennis van kwaliteitssystemen, Europese normering en veiligheidsrichtlijnen, bij voorkeur op het gebied van baby- en kinderproducten;
- Enkele jaren ervaring als kwaliteitsmedewerker binnen een productiebedrijf;
- Proactief, innovatief en daadkrachtig;
- Je bent bereid tot het bijwonen van (mede) door het Nederlands Normalisatie-instituut geïnitieerde bijeenkomsten op het gebied van kinderveiligheid in zowel binnen- als buitenland;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij jou:

- Een fulltime baan, 4 dagen is bespreekbaar;
- Een jaarcontract met zicht op een vaste aanstelling;
- Een marktconform salaris;
- Een collectief zorgverzekeringscontract;
- Ruime ontwikkelingsmogelijkheden;
- Uitdagend werk binnen een leuk en jong team.

Reageren
Op zoek naar uitdagend werk en ruime ontwikkelingsmogelijkheden? En voldoe jij aan bovenstaand profiel? Kom dan ons team versterken!
Stuur uiterlijk 31 december 2021 jouw motivatie en CV naar solliciteren@atelier49.nl

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jolanda Pathuis via telefoonnummer (0522)  464 182 of per mail: jolanda.pathuis@atelier49.nl.


Wij zijn op zoek naar een 

Product Developer | Fulltime

Als product developer ben je medeverantwoordelijk voor het assortiment bij Atelier 49 met als hoofdfocus textiel en overige inkoopproducten. Je bent in staat om in te kunnen spelen op de veranderende behoeften in de markt, je initieert en realiseert productvernieuwingen. Word jij blij van het maken van collecties, analyseren van omzetten en voorraad planning, dan is deze baan echt iets voor jou!

Wat ga je doen:

- Ontwikkelen en uitvoeren van strategische en operationele productstrategieën op korte en lange termijn. Hiervoor werk je nauw samen met onze stylistes;
- Voorraadbewaking, bestelactiviteiten verwerken en uitvoeren;
- Zelfstandig onderhandelen over prijsafspraken en leveringscondities;
- Bewaken van de leveranciersprestaties en leverbetrouwbaarheid;
- Selecteren van nieuwe (internationale) leveranciers;
- In overleg met de marketing en sales bepalen en realiseren van de productpositionering en prijsstelling.

Wat neem je mee:

HBO-werk- en denkniveau;
- Minimaal 3 jaar ervaring als product developer;
- Je kunt goed onderhandelen;
- Je beschikt over een professionele, commerciële, kostenbewuste en gedreven instelling;
- Je bent ondernemend, leergierig, stressbestendig en oplossingsgericht;
- Goede kennis van MS-office, ERP-systeem en bij voorkeur Exact;
- Reizen binnen Europa en Azië behoort tot de mogelijkheden;                                                                          
- Goede communicatieve vaardigheden zowel in het Nederlands als in het Engels.

Wat bieden wij jou:

Een fulltime baan;
- Een jaarcontract met zicht op een vaste aanstelling;
- Een marktconform salaris;
- Een collectief zorgverzekeringscontract;
- Ruime ontwikkelingsmogelijkheden;
- Uitdagend werk binnen een leuk en jong team.

Reageren
Op zoek naar uitdagend werk in een informele en groeiende organisatie? En voldoe jij aan bovenstaand profiel? Kom dan ons team versterken!
Stuur voor 1 januari 2022 jouw motivatie en CV naar solliciteren@atelier49.nl

Voor meer informatie over deze functie kun je via telefoonnummer (0522) 464 182 of per mail contact opnemen met Jolanda Pathuis (jolanda.pathuis@atelier49.nl).


 

Voor onze afdeling Sales zijn wij op zoek naar een

Commercieel medewerker binnendienst | Fulltime

Als Commercieel medewerker binnendienst ben jij de schakel tussen onze klanten en de interne organisatie. Je bent het dagelijkse aanspreekpunt, waarbij de nadruk ligt op het beheer van internationale klanten uit Duitsland en Oostenrijk. Je bouwt relaties op en onderhoudt deze. Het doel daarbij is omzetverhoging en het vergroten van de klanttevredenheid. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen binnen de organisatie. De Commercieel medewerker binnendienst legt verantwoording af aan de Business unit manager.

Wat ga je doen:

- Beheren van het gehele ordertraject: telefoon, mailbox, invoeren orders, facturatie en archivering;
- Onderhouden van klantcontacten;
- Uitvoeren ondersteunende werkzaamheden voor klanten in Duitsland en Oostenrijk;
- Uitvoeren salesplan en realiseren van verkoopdoelstellingen;
- Aandragen verbetervoorstellen naar aanleiding van klantvragen en feedback.

Wat heb jij te bieden: 
- HBO-werk- en denkniveau;
- Ervaring in commerciële werkomgeving of in soortgelijke rol;
- Beschikt over een professionele, commerciële en gedreven instelling;
- Je bent zorgvuldig, denkt in oplossingen en zet de klant voorop;
- Goede kennis van MS-office en bij voorkeur Exact;
- Goede communicatieve vaardigheden (geschreven en gesproken) zowel in het Nederlands, Engels als Duits, waarbij het beheersen van de Duitse taal een vereiste is voor deze functie.

Wat bieden wij jou:
- Een fulltime functie;
- Een jaarcontract met zicht op een vaste aanstelling;
- Een marktconform salaris;
- Ontwikkelingsmogelijkheden;
- Een collectieve zorgverzekering;
- Uitdagend werk binnen een zeer leuk team.

Reageren
Op zoek naar uitdagend werk? En voldoe jij aan bovenstaand profiel? Kom dan ons team versterken! Stuur voor 30 november 2021 je motivatie en CV naar solliciteren@atelier49.nl

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Angelique Veer, Business unit manager, telefoonnummer: 06 40 70 10 58 (angelique.veer@atelier49.nl).


Drie BBL plekken (procesoperator A of B en mechanisch operator A of B)

Binnen Atelier 49 ga je vier dagen per week aan de slag als procesoperator of mechanisch operator. Onder leiding van een ervaren begeleider leer je onze geavanceerde spuitgietmachines te bedienen. Daarnaast krijg je inzicht in alle gerelateerde bedrijfsprocessen. 

Je volgt een passende (MBO) opleiding tot procesoperator of mechanisch operator, of wilt die gaan volgen. Je wilt dat het liefst in de praktijk doen bij een dynamisch bedrijf en meteen een marktconform salaris verdienen. Dan is een opleidingsplaats bij Atelier 49 echt iets voor jou. 

Stuur je reactie naar laura.westerveen@atelier49.nl.